Huber Motion Lab

Lagano vježbanje na Huber Motion Lab-u obnavlja snagu i fleksibilnost vaše kralježnice već pri prvom tretmanu. No to je samo jedan od istovremenih djelovanja Hubera na ciljano područje (mišići ramena, koljena, gležnja… ) uz kontrolirani individualni trening.

Više o Huber Motion Lab-u možete preuzeti ovdje

Huber Motion Lab:

• povećava fleksibilnost i pokretljivost kralježnice
  • jača duboke mišiće kralježnice koji su ključni za postojanu fleksibilnost kralježnice
  • povećava snagu i simetričnost leđnih i trbušnih mišića (core muscles)
  • pospješuje pravilno držanje i posturu
  • smanjuje napetost mišića
  • pomaže bolju koordinaciju kretanja cijelog tijela
  • regulira ritam srčanog mišića i povećava izdržljivost
  • poboljšava ravnotežu i hod nakon operativnih zahvata kuka, koljena, gležnja
  • poboljšava ravnotežu i hod nakon moždanog udara, komplikacija povezanih s multipla sklerozom i sklonosti padovima kod starijih osoba
  • oblikuje tijelo i izgara masnoće

Kako djeluje? Pogledajte video ispod.

Kako bih ljudima poput Vas omogućila nesmetano kretanje i smanjenje boli, predlažem da isprobate i uvjerite se da li Huber Motion Lab odgovora i Vašim potrebama.

Unaprijedite vaše zdravlje, poboljšajte sportske rezultate ili izgradite poželjan izgled vašeg tijela.

Life Motion Health programi (klikni za više)

Huber Motion Sport Lab (klikni za više)

Life Motion Beauty Programi (klikni za više)

Life Motion Manager Program (klikni za više)

Vježbanje je prilagođeno svim dobnim skupinama i razinama fizičke sposobnosti. Vježbe su jednostavne i sigurne, a sa svakim novim treningom osjećate kako Vam se vraća snaga, fleksibilnost i energija.

fizikalna terapija i rehabilitacija

fizioterapija moždani udar

fizikalna terapija i rehabilitacija

fizioterapija moždani udar