Rehabilitacija

INDIVIDUALNI PRISTUP, gdje je naše vrijeme posvećeno samo Vama, nedvojbeno dovodi do najboljih rezultata. Ne samo da smanjimo bol i zaliječimo nastali problem nego nastojimo raditi na samom uzroku problema i tako ga trajno riješiti.

Koristimo svjetski priznate bezbolne tretmane, najčešće razne vrste vježbi i mobilizacije pokretom, koji dovode do svakodnevnog poboljšanja pri raznim tegobama i bolestima koštanog, mišićnog i živčanog sustava:.

PROBLEMI KRALJEŽNICE (klikni za više)

NEUROLOŠKI PROBLEMI (klikni za više)

Vježbe su ugodne, aktivne i potpuno bezbolne. Mogu se započeti već u akutnoj fazi jer možemo raditi indirektno i na taj način dobivamo rezultat na dijelu tijela koji je bolan ili smanjeno pokretan (ortopedski i neurološki problemi). Npr.bolove u križima tretiramo tako da radimo pokrete u gornjem dijelu tijela ili pak nogama i zbog biomehanike tijela dolazi do smanjene napetosti mišića križa i veće pokretljivosti. Kod moždanog udara ponovo učimo pokrete za svakodnevne aktivnosti jer samo aktivnim radom dolazi do uspostavljanja novih veza u mozgu i poboljšanja stanja. (PNF koncept). Ukoliko imate bol i trnjenje u ruke ili noge odlične rezultate može se postići primjenom McKenzie koncepta….

Mobilizacijom malih zglobova kralježnice ili većih zglobova ruku ili nogu na način da radimo određeni pokret u potpuno bezbolnom položaju i uvijek do granice bola i ponavljanjem istih dolazi do sve veće pokretljivosti a time i manjeg bola. Npr. kod bolova i nemogućnosti pokreta u vratu ili kod vrtoglavica i glavobolja uzrokovanim problemima u vratnoj kralježnici dolazi do brzog poboljšanja, nekad već i nakon jednog tretmana (Mulligan koncept- čudesna terapija).

Prednost navedenih tehnika je preciznije prepoznavanje i identifikacija problema, npr. bolno rame ne znači da je zaista problem u samom zglobu, već je to vrlo često sekundarni simptom promjena na vratnoj kralježnici. Posebnu pozornost pridajemo ciljanom jačanju muskulature nakon smanjenja/ nestanka boli kao prevencija ponovnog javljanja istih ili sličnih simptoma.
Na temelju medicinske dokumentacije, anamneze, procjene posture i pokretljivosti preporučimo plan rehabilitacije, njegovu duljinu i učestalost ovisno o klijentovim potrebama i ciljevima.
Edukacijom i informiranjem pomoći ćemo Vam da osvijestite uzrok svojih problema, ukazati Vam kako da preventivno djelujete na svoje zdravlje, a ako se problem pojavi kako da ga otklonite na najbolji način.

Trend u modernoj fizikalnoj terapiji je započeti što prije s tretmanom pa je rezultat brz i funkcionalan.
Započnite svoj tretman čim osjetite tegobe, ne čekajući da samo prođe, a nakon što ste dobili rezultat održite ga redovnim dolaženjem na individualnu vježbu, masažu ili rekreaciju.

Naše tijelo je kao orkestar u kojemu trebaju biti usklađeni svi instrumenti, a ako samo jedan nije usklađen nešto ne štima.

fizikalna terapija i rehabilitacija

fizioterapija moždani udar

fizikalna terapija i rehabilitacija

fizioterapija moždani udar